esmaspäev, 12. aprill 2021

Distantsõppe muljeid

 Aitäh heade analüüside eest!


Mõned tsitaadid postitustest:

Distantsõpe on muutunud minu jaoks juba tavaliseks ning võrreldes eelmise kevadega on kõik palju lihtsam.

Mulle meeldib see vabadus ja vaba aja rohkus, mis distantsõppega kaasas käib.

Minu jaoks on distantsõpe kulgenud väga hästi. Mulle väga meeldib see ning ma leian, et see on hea vaheldus näost näkku kontakttundidele.

See oleneb küll päevast, aga tavaliselt läheb vähem aega õppimisele, kui kontaktõppel. Minu arvates peaksid õpetajad tegema vähem videotunde. Kodus kulub õppetööks enamasti vähem aega kui koolitunnis, eriti kui ei ole videotundi.

Distantsõpe ei ole mu lemmik just. Minu jaoks on see väga ebameeldiv, sest ei eksisteeri korda või täpsemalt öeldes kindlat päevakava.

Aega kulub ülesannetele rohkem, sest ei ole kindlat korda nagu, tunnis on.

Ülesannete ära tegemiseks läheb minu arvates rohkem aega kui koolis, kuna koolis said kiiremini küsida mõne asja kohta klassikaaslaselt ja samuti hoidis seltskond su tuju üleval.

Minu arvates läheb informaatika ülesannetega väga kaua aega. Tuleb ise aru saada ja ka teha.

Kuid on ka juhtunud nii, et olen matemaatika ülesanndega lõppu jõudnud, aga pean uuesti alustama, sest kass kõndis üle arvuti.

Mind häirib see, et vahel panevad nad kodused tööd alles natuke enne tundi stuudiumi. Nad võiksid teha seda varem, sest siis saaksin teha võibolla natuke varem neid asju või arvestada kaua nende tegemine aega võtab. Mulle meeldis, kui kunagi panid mõned õpetajad terve nädala ülesanded stuudiumi nädalavahetusel, kuid kahjuks nad enam seda ei tee.

Õpetajad võiksid olla võimalikult täpsed, mida, kuhu ja kuidas nad soovivad, et tööd esitataks.

Kodus ei sega klassikaaslaste jutustamine õppetööle keskendumist.

Ka õppimiskeskkond on rahulikum, sest pole kedagi, kes su ümbruses pidevalt räägiks.

Positiivne on see, et olen õppinud arvutiga uusi asju tegema, mida varem ei osanud.

Üldiselt hakkab kodus olemine ära tüütama ning samade nägude nägemine hulluks ajama.

Üldiselt saab asjad siiski hästi ja veidi kiiremini tehtud, aga kodus õppimine on palju väsitavam ja motivatsioon PUUDUB.

Mul pole olnud otseselt mingeid edusamme, võib-olla ainult see, et emaga räägin rohkem nüüd kõigest, kuna oleme päevad läbi koos.

Kui saaks lõpuks kooli, oleksin väga õnnelik. Samuti ma igatsen oma klassikaaslasi, sest siiski sai koolis nalja ning päev möödus kiiremini kui kodus, üksi oma laua taga istudes.

Distantsõpe on vägagi arendav ja kogemuste rohke. Sellel on nii omad plussid kui ka miinused, aga vahel tuleb nendega lihtsalt leppida ja nii palju rõõmu ning positiivust näha nagu praegu sellises olukorras võimalik on. Loodetavasti jääme kõik terveks ja saame selle teekonna ilusti läbitud. :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar